Time counter on jingle buttons

This forum is only for problems reports, not new features requests
Post Reply
PAPYVIRGULE

Time counter on jingle buttons

Post by PAPYVIRGULE »

Hi Couin !
As I said on YT :
Hello Couin,
I have a request for the live show, but not only:
is it possible to have an option on the duration’s display on the jingle button? currently we can have the overall duration, but not the positive counter (remaining time on jingle button, and large display of remaining time with two colors is already very useful).
It would allow to have a view on the timing of the song that plays. Shows directors asked for lighting effects on precise time/parts of the track, and for the moment I'm obliged to develop the "effects, volume, position" with the risk of pressing too short on , and the track stopping ;)

Thanx !

Translated with DeepL.com (free version)
Couin
Site Admin

Re: Time counter on jingle buttons

Post by Couin »

Hello Papyvirgule,

Nul nécessaire de traduire en anglais, je suis français :D

Actuellement, la compte à rebours affiche la durée restante à jouer, du jingle qui se termine en premier, parmi tous les jingles en cours de lecture.

Faire changer la durée restante sur le bouton de jingle (donc sous le nom de jingle), j'avais déjà testé, le rendu était moche car il y avait des "clignotements" mais surtout, contrairement à l'afficheur principal, les chiffres n'étant pas fixes et de même largueur, le compte à rebours fait que les chiffrent bougent (horizontalement) sans arrêt.

C'étaient les raison qui ont amené à faire une barre de progression sur chaque bouton.

Je pourrais toujours essayer de faire un cadre afficheur pour chaque bouton mais ça risque d'être par dessus le nom de jingle (ou ne plus laisser beaucoup de place au nom en le décalant pour ne pas être sous le compteur).

A moins que tu aies une autre idée ?
1 hour vinyl mix live on Eurodance90.fr each sunday 10:00 PM (French Timezone)
Post Reply